Važno je napomenuti da Apple i dalje drži prvo mjesto kada su u pitanju isključivo pametni satovi, bez drugih nosivih uređaja poput narukvica za fitness.
Iako Apple nije prvi ušao na tržište nosivih uređaja, godinama je dominirao zahvaljujući popularnosti Apple Watch-a. Međutim, prema najnovijim podacima, došlo je do promjene na vrhu.
Huavei je u prva tri kvartala ove godine isporučio 23,6 miliona nosivih uređaja i preuzeo lidersku poziciju sa 16,9% globalnog tržišta, što je rast od 44% u odnosu na isti period prošle godine. Apple je zabilježio pad isporuka od 10% i sada ima 16,2% tržišnog udjela, sa 22,5 miliona isporučenih uređaja. Treće mjesto zauzeo je Xiaomi sa 20,5 miliona isporuka i rastom od 25%, dok je Samsung na četvrtom mjestu sa 11,5 miliona isporuka.
Ukupno je u prva tri kvartala ove godine isporučeno 139 miliona nosivih uređaja, što je blagi pad u odnosu na 140,5 miliona prošle godine. Kina prednjači kao najveće tržište, sa preko 45 miliona isporučenih uređaja i rastom od 20%. Od ukupnog broja, 33 miliona uređaja čine pametni satovi, što predstavlja rast od 23,3%.
Razloge za uspjeh Huaveija analitičari vide u novim modelima (Watch GT 5, GT 5 Pro, Watch D2) i širenju na različite regione, posebno Aziju i Bliski istok. Također, dominacija na kineskom tržištu značajno doprinosi njihovom uspjehu.
Važno je napomenuti da Apple i dalje drži prvo mjesto kada su u pitanju isključivo pametni satovi, bez drugih nosivih uređaja poput narukvica za fitness, prenosi Telegraf Biznis.